No niin, olen siis 17-vuotias opiskelija ja tämän blogin tarkoituksena on motivoida minua harjoittelemaan Hapkidon SM-kisoihin. Enempää en henkilökohtaisuuksia sitten kerrokaan, etteivät mahdolliset tuttavat, jotka tähän blogiin eksyvät, tunnista minua liian helposti tekstieni perusteella. Toinen päämäärä joka minulla on, on painonhallinta, sillä ylipainoa on noin 12 kilon verran.
Eniveis, jos Hapkidoa ei lasketa liikunta on rajoittunut lähinnä koululiikuntaan ja hyötyliikuntaan. Sen oman lajin löytyminen olikin vaikeaa sillä yleisurheilu, uinti ja muut eivät ole minun juttuni. Eivät vain kiinnosta. Joukkuepeleistä taas olen saanut läpi peruskoulun pelkästään huonoja kokemuksia, sillä olin aina se joka valittiin joukkueeseen viimeisenä ja lisäksi joukkuepeleissä oli aina se vika, että kun jokin meni vikaan, siitä sitten sai kuulla vielä monta päivää pelin jälkeenkin. Ei kiitos siis myös joukkuelajeille. Ylä-asteella kuitenkin löysin Hapkidon ja kävin katsomassa lajiesittelyn jonka joku mustista vöistä silloin piti ja sain seurata muiden treenaamista. Nyt en voisi vaihtaa kamppailulajeja pois elämästäni lainkaan.
Kisataustastani taas, olen osallistunut SM-kisoihin kerran ja voitinkin sitten pronssia. En voi kuitenkaan sanoa olleeni yksi parhaista sillä omassa sarjassani ei ollut ottelemassa kuin minä ja kaksi muuta, joten olin sitten kuitenkin viimeinen vaikka mitalisijalle pääsinkin. Nyt toivotaan että seraavat kisat menevät osaltani paremmin.