Joo, tällä viikolla olen siis käynyt peräti kolme kertaa treeneissä. Maanantaina ja keskiviikkona täällä oman seuran treeneissä ja nyt tiistaina Lapualla. Hyvi treenejä onkin ollut tällä viikolla, joskin on ärsyttänyt treenata pikkuveljen kanssa. Sitä joutuu kestämää muutenkin tarpeeksi kotona, joten sen juttuja ei oikein jaksaisi kuunnella harrastuksen parissakin. Kunto ainakin on varmasti kasvanut näin kolmen peräkkäisen treenipäivän jälkeen. Nyt on hyvä pitää maanantaihin asti peintä taukoa, etten aja itseäni ihan puhki. Huomenna olisi Lapualla taas treenit, mutta taidan kuitenkin jättää väliin kun pitäisi niitä vuoden viimeisiä koulutehtäviäkin tehdä. Mutta joo, paljon on menty nyt vihdoinkin sinisen vyön tekniikkaa ja sitä voisi melkein sanoa osaavansa. Minulla ei kuitenkaan ole toivoakaan saada kaikkia treenimerkintöjä kasaan vyökokeeseen mennessä joten jää kyllä minun osaltani vyökoe kevääseen... jos olen valmis vielä silloinkaan. Ehkä olen vain liian kriittinen itseni suhteen, mutta ei vain tunnu siltä että pääsisin ikinä tämän pidemmälle. Täytyy katsoa sitten joskus...